About Me

My photo
"satu kehidupan itu mempunyai banyak corak, pelbagai bentuk,dam macam2 jenis" -itu lah hidup-

Sunday, July 10, 2016

Salam 2016

Bismillahirrahmanirrahim..

hye semua.. hehehe.. lama gila xmuncul dlam blog nih

apa kabar?? Saya?? sentiasa sehat.. seperti yang dulu.. masih single

well, byk post pasal kawen kat FB jew...

nak kawen, tp calon xdak, dwet kt bank pun tinggal 10ringgit.. canne tuhh??

hope semua sihat..

Nak stat memblog semula...

well, nantikan aku dibatasan rindu.. cewwaahhh kau intan..

hehehehe.. just nak cite, Alhamdulillah, aku melangkah ketempat kerja yang lebih baik.. bkan lah yang dulu xbaik, yang sekarang lagi baikk bohh..

hehehe.. nnt2 aku p cari lagi bestt.. sabaq sat naaaa...

Well cukup sampia sini dulu.. tgh mood raya lagi nihh.. tp da masukk mood kerjaa...

tender besar tengah on going.. da macam dlm drama kan.. main tender2.. dulu xpaham sgt.. sekarang paham dahh.. dan sangat penat nak merealisasi kan TENDER tersebut,,

Apa2 pun Tan, ko rilexx, ko tenang... jangan terlalu fikir mendalam yea.. sabarr.. tabah.. Allah tengah mengira jumlah keikhlasan kita..

Semoga aku tabah..

Doakan yaaaa....

Insan yang semakin lemah,
Intan ieyda

No comments:

Post a Comment