About Me

My photo
"satu kehidupan itu mempunyai banyak corak, pelbagai bentuk,dam macam2 jenis" -itu lah hidup-

Thursday, November 28, 2013

kisah kahwin bestfren+sepupu

hai semua!! assalamualaikum...

hari ni.. intan nak cite lagi satu kesah....

perkahwinan kawan intan.. kawan time kecik2 dulu.. kawan yang berjanji utk memjadi sahabat utk selamanya... kawan yang xpernah hilang.. kenalkan, kawan baik saya, NoorShila..

(pengapit yang chanteq~)

2 Jun 2013.. hari bersejarah buatnya dan suaminya.. 

hari pernikahan 2 merpati sejoli.. seiring sejalan... seiras.. sama cantik sama tampan.... 

Alhamdulillah... lagi sekali, syaitan menangis.. kerana sebuah lagi masjid terbina (wahh.. mcm tok kadi) heheh.. tp betul... ok.. jom jelajah.... malam pernikahan mereka... 

berbaju biru laut.. berinai merah ditangan (wat petang tu jgak taw)


(haaa.. tok kadi wat lawak.. dua2 dok gelak.. aku jgak xpaham lawak tok... ) haduii...

hehehe.... pengantin lelaki nebes tu... kasi trill sket.. haahhahaha... rileks je muke.. hahaha... 






 aku terima nikah nya... ...










Alhamdulillah.. selamat.... 
amin... amin...  (ya Allah, bahagiakan lah sahabatku,)
amin Ya Rabb.. 







Ariff dan Shila, sah menjadi suami isteri.. 
Berbahagia selalu yea syg.. hehehe... 









~~~~~~~~~~  setel malam nikah  ~~~~~~~~~~~


kepak2 kabooom... kepak3 kabooom!!~ (bunyik kompang.. hehehe) 

dua tiga kucing belari
mana nak sama si kucing belang,
telah lama ku mencari,
akhir nya jumpa cik adik sayang...
~~ .. ~~
sy pun nampak kucing berlari,
tak kan sama si kucing belang,
telah lama ku menanti
Hati terpaut buat cik abg sorang..



Dear Shila...
thanks, sebab bg aku peluang untuk apit kau.. tq! tq! Tq.... Sekali lagi aku menghantar sahabat aku ke alam perkahwinan.. tahniah sayang...


selamat pengantin baru buat ariff n shila.. hehehe..



 the most sporting pengapit.... payah nk dapat ni.. hehehe.. org tertentu je leh diapit.. hehehe




Gwiyomi xbrape nak jadik.. hahaha.. tp ko tetap canteq weh shila.. hehehe..



kawan2 shila.. aku pun termasuk jgak. sebab kawan2 aku jgak.. hehehhe...

sporting - happenning - best!!~


haaaa.. .tu diaaa... kawan baik die... gatai nak menepung tawar.. hahaha.. 
percubaan yang baik... 

yeahh.. renjis2 dipilis..
ditaburi lah mawar..
hai beras kunyit ditabur...
disirami air mawar...

hehehe.. sukenyerr...

- ambik - berkat - pengantin -





Muahh3!! tahniah sayang.. semoga menjadi isteri yang mithali.. 
semoga bahagia, disayangi, dan sentiasa dihormati..  





Love - caring - connecting - between - us
          LOVE 


sayang - kamu - selalu - aku - mendoakan - kau - bahagia - disamping - org yang ko syg.. - termasuk aku - \\hahahahaha//


















sahabatmu, 
intan @ ieyda 

No comments:

Post a Comment