About Me

My photo
"satu kehidupan itu mempunyai banyak corak, pelbagai bentuk,dam macam2 jenis" -itu lah hidup-

Monday, April 22, 2013

Psstt.. bestie sy preggy~

assalamualaikum..

Hai semua.. kepada pembaca2 blog.. yg ade membace kisah aku nih.. hohohoho..

nk habaq mai nih.. kawan baik aku.. yang kawen last year, ala, dak kiut2 tu... hehehe.. dah Pregnant!! Alhamdulillah... Murah rezeki pasangan suami isteri nih...

errrmmm.. actually, Qila da lame pregnant. tp malas nk gembar gembur kan cerita nih.. hehe.. dan sekarang, sume da tau.. so den pun dah berani menulis kisah beliau.. hahahaha...

|| menghormati privasi Qila dan mennghormati keputusan die..||

hehehe.. tahniah syg...
time nih... xtaw ag die preggy.. die baru balik dari Honeymoon.. 





Nur Aqilah.. hehehe... bakal menjadi umi... xsabarnyer!! aku lak yg beria.. hahaaha.. maklumla kawan kite ngandung.. pelik..hehehe.. selame ni tgk kakak ipar je yg pregnant.. masih xpercaya lagi.. ehehhe..
Sekarang ni, dah masuk 8 bulan plus plus... (saje buh ayat..xmo letak tambah) ... hehe.. dah xlama ag tuh..
semuanya berjalan dengan lancar sekarang...
tp biasa la kan, org ngandung nih... ade ngidam, ade muntah2 loya2...


dari situ. aku lebih menyayangi ibu aku sendiri... kesian wooo... tgk si Qila ni pun dah kesian, pikirlah, ibu akusampai 10 org.. walaweyh... macam ner tu... hehehhe.. namun, Alhamdulillah.. Allah kan ada... in shaa Allah, semuanya selamat...

back to my bestie story.. hehehe..
mule2 dapat taw, seronok nya... pastu, dok pikir, hmmm mesti perut qila besar.. n waw!~ subhanallah.. mmg besar... ni.... ce tgk.. ce tgk...

hehehehe.. besya kan... time ni dalam 6 blan ke tujuh blan kot.. hehehe.. ni time jah tunang... kami dtg majlis jijah... hehehe..   
tompang pelamin jap.. hahaaha~ ( ", )
|| we're best friend ||

haaaa... yg ni dah masuk 8bulan.. sorry la gmbar perut xnmpk.. hehehe... so, gmbar aku jgak yg interframe lam nih.. kik3~~ || saje tunjuk baju baru.. same kan bju kami.. || ~hahaha~

yg ni, saje dtg lawat die.. rindu.. heheh.. maklum la, dulu slalu bersama... dah terbiasa bersama (mcm lagu lak) hehehe..

so, masa saya menaip sekarang nih, dah nk masuk 9 bulan.. n sekarang ni, tgh mengitung hari.. untuk melahirkan seorang lagi hamba Allah di dunia ni.. In Shaa Allah.. sama2 kita doakan yea... doakan untuk kawan baik saya nih.. kawan yg saya sayang.... kawan yg selalu seiring bersama saya...







|| Ya Allah, Kau selamatkan lah kawan baikku ini, Nur Aqilah.. Pelihara lah dia Ya Allah.. Permudahkan segala urusannya. Selamatkan la dia, serta anaknya. Semoga anaknya menjadi ank yg baik dan soleh/solehah- In Shaa Allah - Aamiinn- ||




untuk Qila, 
aku intan, sentiasa mendoakan kau bahagia untuk selamanya.. Semoga kau n keluarga bahagia selalu..

TAHNIAH SKALI LAGI KEPADA KAWAN BAIK SY,
NUR AQILAH N SUAMI, AZMI... 


P/s: walaupun aku jauh, sungguhpun aku tidak kelihatan, kau tetap aku ingat. hehehehe.. 
(ape daa punyer ayt)

sahabat yang selalu mendoakan kau, 
intan @ eiyda


No comments:

Post a Comment