About Me

My photo
"satu kehidupan itu mempunyai banyak corak, pelbagai bentuk,dam macam2 jenis" -itu lah hidup-

Wednesday, April 24, 2013

bersahabat itu indah


assalamualaikum... hai hui, hye!!~



saje duk rilex2, buat video teman baik saya.. dah lame x praktikkan.. hehehhe.. neves jgak nih..
tp alhamdulilah.. cantik jgak laa.. hehehe...
video nih, sy buat khas utk kawan saya.. die pun xtaw yg saye wat video nih.. hehehe.. maklum la.. bz.. hehehe...
so, sape2 yg sudi nk view, sile lah yea.. hak3~~




|| bersahabat itu indah, dan indahkan nya dengan mengharigai sahabat anda || sayangi sahabat anda..



kepada kawan baik saya,saya tau saya bukan yang terbaik, saya bukan kawan yg mampu memberikan apa2, cuma ada hati yg sentiasa mendoakan kamu, serta kamu kawan baik saya, kamu penting bagi saya, 
berbahagialah kamu sampai bila2.... 

salam sayang + rindu untuk kamu, 
intan @ ieyda





No comments:

Post a Comment