About Me

My photo
"satu kehidupan itu mempunyai banyak corak, pelbagai bentuk,dam macam2 jenis" -itu lah hidup-

Friday, July 5, 2013

mencari kekuatan yg hilang.


dalam kesibukan aku hari2 buat keje jew kn.. terasa kelainan dalam diri ini.. hehe..
dari sape aku dapat, dari mana dtgnye rasa ini.. aku pun xpasti.. diri ini teraasa kosong.. amat kosong.. mungkin, terasa jauh dgn dirinya..

Aku jgak xpasti... makin dipendam.. makin sakit... ya allah... hambamu memohon... ringankanlah beban aku... beban yg lama aku simpan.. aku dah xtahan lagi menanggung sakit ini...

Andai benar ini adalah balasan utk aku, dan dugaan ini dapat menghapuskan dosa2 kecil ku.. aku pasrah... aku terima...
Ya Allah yg Rahman.. maha penyayang.. aku mohon padamu... agar kau sntiasa disisiku... kerana aku tidak kuat untuk tempuh seorg diri... smga kau memberi cintamu kepadaku.. walaupun hanya secebis...

Aku bukan siapa2 dimuka bumi ini..hanyalah seorg hamba yg mencari kebahagiaan... dan mgkin aku sudah kehilangan KEKUATAN aku yg dlu.. krna ia telah pergi.. pergi jauh dri aku...

Amin... amin Ya Allah... amin..ya rabb..

No comments:

Post a Comment