About Me

My photo
"satu kehidupan itu mempunyai banyak corak, pelbagai bentuk,dam macam2 jenis" -itu lah hidup-

Friday, July 5, 2013

Bestie sy dah bersalin!!! nenong3~

uitt!!!! hehehe.. hai.. sape2 yg sudi baca blog saya..

malam ni..errmm da pagi.. (1.54 a.m - dd 6/7/2013) hokeyh.. saya xdpt nk tdo.. hehehe.. macam2 aku pikir..

hmm.. nk share je ngn korang.. ehehehe... maklum la kan.. da lama xbukak mende alah nih.. 

1st skali, nk den koba kn.. Nur Aqilah, bestie sy tu.. da selamat melahirkan ank.. perempuan.. 

" Nur Zara Aleeya binti Azmi" 

Alhamdulillah.. jadi ank yg baik yea syg.. jadi seperti mama awak.. selalu menyayangi ibu nya.. sama2 kita doa k... hehehe.. kiut kn.. nnt kite update lagi.. Qila pun benarkan aku amik ank die jdik ank angkat aku.. bguih laa.. sy sukaa~ 

tunggu kebenaran dri mama n papa die dulu.. hehehe.. baru la kite update byk2 gmbar nnt.. hek3~ 

[[ semoga Aleeya membesar dgn sihat.. jadi budak baik.. dengar cakap papa, dengar cakap mama.. okeh..]]

ibu angkat mu ini sentiasa mendoakan kesejahteraan untuk aleeya.. 


ikhlas sayang rindu.. peluk cium dari ibu, 

intan @ ieyda

p/s: cite lain kite conteng kat blog lain.. ahahahhaa... 

No comments:

Post a Comment