About Me

My photo
"satu kehidupan itu mempunyai banyak corak, pelbagai bentuk,dam macam2 jenis" -itu lah hidup-

Sunday, September 11, 2011

~brbuka puasa bersama teman~




Assalamualaikum.. jari jemari ku kembali menaip, kisah2 kehidupan.. satu lagi kisah ttg kehidupan di satu ceruk dlm bumi ini..

sungguhpun, kita da masuk ke bulan syawal, ni cerita di bulan ramadhan hari tu..

Suatu hari, pada 26 hb, 2011... (26 Ramadhan)


Tepat pukul 6 petang, aku, n da geng, da ade kt pizza hutt. eh... jap2, revised balik time..~~~~~~~

Hari ni, aku, qila, ziza, zmah, n mila, ade date.. da janji berbuka puasa sama2... Da nk last2 puasa akhirnya, ada masa nk berbuka.. ye la, masing2 sibuk.. nk2 si mila~ hahaha~

Alhamdulillah, 5 sahabat berkumpul semula.. banyak perkara yang dibualkan. salah satu nye, opkos la, pakwe2.. tu mmg gossip utama.. hahahaha~

Tepat pukul 6 petang , aku n da geng, ade kt pizza hut.. menunggu waktu berbuka... hehe~
menunggu waktu berbuka.. lapo2~~ hehe...


ehh?? jap2... 1-2-3-4.. empat je?? mila mane ekh?? hehehe... dah la chop mohor terbersar tuh.. hehe... last2, mila pun sampai.. lam kul 6.30 ke 7.00 ptg.. lebih kurang la.. hehehe...



-tengah2 amik order, da setel order.. ok ye.. air pepsi, pizza 2 keping.. topping, bla... blaa...

dlam ati aku "pehal minah ni, blah r.. ko nak ape ag??"
tetibe, die tarik buku order tuh.. pergh.. malu nyer,, hahaha~ Aduhai... jatuh kemachoan aku jap~~ hehehe~~ malu2!!

pastu, gile gmbo...
hehehe~~~

waktu berbuka... makan2 beb.. hehehe~

Alhamdulillah, kenyang....




gambar2~~ sukernyew...

"kepada mila, aku nk ucapkan tq, sebab da belanja kami makan... Nnt kita ke kenny rodgers plaks.. hehehe~ org govment la katekan.. hahah~

-Ape pun, aku bersyukur mempunyai sahabat2 yg ada waktu suka mahupun duka.. Payah nak cari , sahabat yg benar2 sahabat... dan, aku sangat2 berunung kerana dipertemukan sahabat yang cukup memahami, setia mendengar, dan menyayangi antara satu sama lain..


- Anggap lah persahabatan ini seperti 'air dicincang takkan putus', bagaikan aur denang tebing yg selalu saling membantu antara satu sama lain,....

~aku sentiasa syg kt korang~

ikhlas dari seorg sahabat korg,

intan... selamat hari raya..

No comments:

Post a Comment