About Me

My photo
"satu kehidupan itu mempunyai banyak corak, pelbagai bentuk,dam macam2 jenis" -itu lah hidup-

Wednesday, April 12, 2017

Kisah aku dan dia.. Ep3

Assalamualaikum..
Hai.. Update utk kisah aku dan dia.. Alhamdulillah.. Good prosessing.. Makin rapat.. Sebab apa?? Aku nak tunang dah weyhhh.. Yayyy.. Wehoo..
So, skrg ni tgh ber bizian buat hantaran.. Muhehehe..
Aku masih xpercaya.. Sape2 leh tolong lempang aku x.. Haha.. 
Sebab payah sgt nak percaya ni.. Ade jgk org yg sanggup nk hidup ngn aku.. Kah3.. 
Well intan.. Be a good gurl kay.. Hahha.. Dada berdupdap..
Ni baru betul koboi..  Kenal ko main redahh.. Pastu tunang ni pon.. Main pick tarikh taw..
Konon nk bincang tarikh wat formal bagai.. Chaittt.. Wasap je haaa..
"Abg, kite tunang 1 mei.. Oke x,? "
"Syg, kakngah mtak 30apr.. Boleh?? "
Tgok tuu.. Main amik je kan tarikh2 ni..
Bermula la hidup aku kucar kacir nk siapkan hantaran tunang...
Intan.. Chaiyookk.. Hahaha..

No comments:

Post a Comment